Reactie plaatsen

Reacties

Sarina
4 maanden geleden

Wij hebben enorm genoten van de Valentijnsbrunch op Italiaanse wijze van Sara. Het was heel uitgebreid en meer dan genoeg. Er zat echt van alles lekkers in: verse broodjes, heerlijk gevulde croissants, lekkere wentelteefjes en verschillende soorten beleg. We kregen ook verse fruitsap, appelsap en heerlijke thee.
Daarnaast was er ook verse fruitsalade en yoghurt, Italiaanse lekkernijen. Alles was vers en met zorg klaargemaakt.
Een echte aanrader! Dankjewel, Sara. Je bent een topper!

Anita
4 maanden geleden

Wat hebben we genoten van jullie uitgebreid Valentijnsontbijt! Top, helemaal af!!! Pure verwennerij!

Patrick
5 maanden geleden

Je kan het jaar niet beter inzetten dan met jullie uitgebreide Nieuwjaarsbrunch! We hebben ontzettend genoten van het lekker en uitgebreid menu, zelfs 2 dagen op rij! Een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar!

Sandra Wolfs
6 maanden geleden

Ontzettend genoten van deze Nieuwjaarsbrunch. Niet alleen was alles heerlijk, maar ook duidelijk met zorg en oog voor detail bereid en geserveerd. Een echte verwennerij waar we allemaal echt van gesmuld hebben (zelfs de dag er na nog). We bestellen graag nog eens een keertje en raden deze sterk aan! 🥰

Evi Ooms
6 maanden geleden

De nieuwjaarsbrunch was super lekker! Eens iets anders voor de feestdagen. Zeker een aanrader!